perjantai 17. helmikuuta 2017

HAAVEENA TYÖHUONE

Viime aikoina olen alkanut haaveilla omasta yksityisestä työhuoneesta aivan uudella intensiteetillä. Minulla on melko selkeä visio siitä, minkälaisen tunnelman haluaisin työhuoneessani vallitsevan. Yksittäisistä esineistä tai huonekaluista minulle ei vielä ole niin tarkkaa näkemystä vaan olen avoin monenlaisille ratkaisuille.



 
 

Tällä hetkellä minulla ei ole erillistä työhuonetta, ainoastaan työpöytä. Eikä työpöytänikään ole yksin minun: jaan sen yhdessä poikaystäväni kanssa. Näin ollen pöytä peittyy vuoron perään hänen opiskelutarvikkeistaan ja sitten taas minun kirjoistani, enkä ole pystynyt tekemään työpisteestä omannäköistäni, nättiä ja rauhaisaa, jo yksin tämän vuoksi. Tilanpuutteen vuoksi ei kahden työpöydän omistaminen ole kuitenkaan mahdollista, puhumattakaan erillisestä työhuoneesta.

Onneksi voin aina haaveilla, ja sitä olenkin tehnyt ja ahkerasti! Kun minulla sitten joskus tulevaisuudessa on oma työpisteeni (mieluiten huoneessa mahdollistuisivat töiden teon ja kirjoittamisen lisäksi myös muut harrastukseni kuten kitaransoitto, maalaaminen ym., ja voisin kutsua työhuonettani oikeammin harrastushuoneeksi tai ehkä ateljeeksi ;>) sen sisustaminen ja mieleiseksi laittaminen on sitäkin ihanampaa, kun siitä unelmointiin on vierähtänyt tovi jos toinenkin!

Kuvat: PINTEREST

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti